Sami pływamy i wiemy jak bardzo wszystkim zależy aby nie tracić czasu na wodzie, szczególnie w przypadku awarii sprzętu! Od czasu zgłoszenia reklamacji nasz producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, niemniej postaramy się skontaktować z Państwem już w ciągu 3-4 dni. Niestety w niektórych przypadkach, szczególnie w środku sezonu czekamy nieco dłużej na odpowiedź, na co niestety nie mamy wpływu.
Jak Najlepiej Zgłosić Reklamację?
Najlepiej na początek przesłać mailem następujące rzeczy:
- Opisać sytuację, w której doszło do uszkodzenia sprzętu.
- Przesłać zdjęcie ze zbliżeniem uszkodzenia oraz drugie zdjęcie z większej perspektywy.
- Przesłać zdjęcie numeru seryjnego (jeśli jest).
- Przesłać dowód zakupu, np. paragon.
Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną wystarczą nam na początku tylko informacje przesłane mailem. W niektórych przypadkach może nam być potrzebny też produkt do oględzin. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie uznana będziemy prosili o przesłanie produktu celem jego weryfikacji a następnie producent zdecyduje czy produkt zostanie naprawiony czy będzie wymagał wymiany. Adres do wysyłki produktów:Prosurf Paweł Giżowski Ul.Solec 81b lok.A-66, 00-382 Warszawa, Polska. Tel.: +48 510 070 090 e-mail: sklep@naish.pl